Jaarverslag kantine commissie 2017/2018

Allereerst een bedankje aan alle mensen die het mogelijk hebben gemaakt om de kantine dit afgelopen jaar te “bemannen”. Dank voor jullie inzet.
Ook een woord van dank aan het schoonmaakteam, die ervoor hebben gezorgd dat we er netjes bij blijven zitten.
Peter dank voor jouw aandeel in de aankoop van 2 nieuwepicknick-tafels voor de kantine.

We kunnen terug kijken naar opnieuw een succesvol jaar.

Buiten de competities en trainingen, hebben we diverse feesten gehad en heeft het NHV ook opnieuw onze nieuwe locatie gebruikt voor het organiseren van Bondsactiviteiten.
Ook heeft de Gemeente Spijkenisse diverse keren een verzoek gedaan om onze kantine open te stellen voor o.a. het zaalvoetbal, tech2do en de scholenmarkt enz.
Middelbare scholen organiseren nu ook bij ons de eind-sporttoernooien.

Een groot succes was opnieuw  de quiz waar we onder leiding van Jan een spelvorm hadden gecombineerd met een 3 gangen menu voor vele mensen. Dit jaar is de belangstelling zo groot dat we in 2 avonden aaneen 130 quizzer over de vloer hadden. Topsport was het in de keuken en waarin we in de bediening de jeugd hebben kunnen inzetten!!

Een welkom aan een aantal nieuwe barmedewerkers die ook gelijk de cursus IVA (verantwoord alcohol gebruik) hebben afgerond.

Maria & Ben Sebel.