Jaarverslag Technische Commissie 2017-2018

Het seizoen 2017-2018 zijn we bij de T.C. begonnen zonder voorzitter. Helaas is daar in de loop van het seizoen geen verandering ingekomen.
Wij zijn het seizoen begonnen met 11 jeugdteams, 7 senioren teams en 2 recreanten teams. Al heel snel kwam er een tweede F team bij.

Dit seizoen hebben wij de volgende kampioenschappen mogen vieren:

• E1: zaal- en veldkampioen
  • Jongens C (gemengd): zaalkampioen
  • Dames 4: zaalkampioen

De selectie

De herenselectie is dit seizoen begonnen met een nieuwe coach/trainer: Misu Curescu. De selectie heeft het afgelopen seizoen te kampen gehad met veel blessureleed waardoor het een gepuzzel was om elke week twee teams op de been te brengen. Waarschijnlijk mede hierdoor is de heren 1 in de zaal onderaan de hoofdklasse geeindigd, maar gelukkig toch nog kunnen handhaven.

Ook de damesselectie is dit seizoen begonnen met een nieuwe coach/trainer: Silvio Hazel.

Door blessures en zwangerschappen werd de personele bezetting halverwege het seizoen een probleem maar mede door de dames die veel gedubbeld hebben is het zaalseizoen afgesloten op een vierde plaats.

Het aankomende seizoen

Voor het komende seizoen hebben we in ieder geval 10 jeugdteams, 6 seniorenteams (waaronder 1 A team) en 2 recreantenteams kunnen inschrijven.  Inmiddels is er een 11e jeugdteam en 7e seniorenteam bijgekomen.

Bij de scheidsrechters zijn Stef Erftemeijer, Peter Spaargaren en Wim Palts druk bezig om onze jeugdscheidsrechters op te leiden. Een aantal van hun heeft aan het einde van het seizoen hun diploma voor verenigingsscheidsrechter gehaald.

Helaas heeft Daniël Schuijl aangegeven zijn functie als heren contactpersoon neer te leggen. Daniël, bedankt voor jouw inzet van de afgelopen jaren. Gelukkig heeft Roy van Wijngaarden zijn plaats ingenomen.